dinsdag 1 januari 2019

Dag 14... een blije dag voor de een, helaas niet voor mij

Lang naar deze dag uitgekeken, een klein vermogen uitgegeven aan kaartjes voor deze bijzondere dag, bijzonder werd hij zeker, alleen voor mij niet bijzonder leuk, helaas.

Wederom vroeg uit de veren en alweer om kwart over 8 de auto in, deze zonnige ochtend 31 december 2018. Magic Kingdom moest het worden vandaag en omdat hdeze dag samen met 30 december als de 2 drukste dagen van het jaar bestempeld werden, moesten we er wel op tijd bij zijn.

Om een heel lang verhaal niet onnodig langer te laten worden een korte samenvatting.
om 8:15u in de auto voor een ritje van 10 Miles, ca 16 km. Een file, 2 ongelukken, een bijna verkeersruzie en anderhalf uur later stonden we op de parkeerplaats, ja ja.. nog eens een half uur later waren we binnen, daarmee was onze 1e fastpass al verlopen en kwam er bij mij een onaangename hoofdpijn opzetten die uiteindelijk uitmondde in een migraine aanval. Laten we zeggen dat de mensenmassa, de minstens 10 verschillende muziekjes (het moeten er echt wel 10 geweest zijn, want ik werd ee gek van) en de hitte samen mij toch echt te veel zijn geworden en zonder in een attractie te  zijn geweest, mijzelf afvragend waarom dit ooit een goed idee leek te zijn, ben ik Sterre achterlatend in het park, motelwaarts vertrokken. Dit alles met de gedachte dat ik, als ik even wat pillen in zou nemen, even zou slapen en douchen weer zo fit als een hoentje terug zou kunnen keren om nog Iig de avond mee te maken..

Niet dus, ik heb rond 1 uur ‘s nachts Sterre opgehaald, de hoofdpijn was toen even gezakt, maar kwam daarna weer opzetten tot vanmiddag aan toe.

Maar gelukkig heeft Sterre zich vermaakt, heeft zij nog wel attracties kunnen doen en genoten van haar new years eve in Florida. Ik deed dat in bed..

Je kan niet alles hebben zullen we maar denken...












2 opmerkingen:

  1. Jeetje.....wat een drama! Hopenlijk voel je je snel beter. Fijn dat Sterre nog een beettje een leuke dag heeft gehad, maar dat is natuurlijk toch anders...zo alleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zonde zeg! Zo balen! Fijn dat Sterre daar nog een leuke dag gehad, maar samen is toch leuker.

    BeantwoordenVerwijderen